24.02.2014 ponedjeljak

Prva ozbiljna sljaka.. Konacno je dosao i taj dan da se uhvatim alata i pocnem slagati bicikle. Jutarnji dolazak na posao (u 9.30h :D ), predstavljanje ekipi te briefing i ajmo nesto i raditi. Bicikli se slazu kao u tvornici, 10tak mehanicara je stalno u pokretu. Mogu reci da se u United Cyclu posao slaganja bicikala shvaca poprilicno ozbiljno. Nakon sto se bicikl u dijelovima izvadi iz kutije slijedi detaljno skidanje skoro svakog sarafa i podmazivanje ili stavljanje locktita ovisno gdje se saraf nalazi te stezanje moment kljucem na tocno odredjeni moment, provjeravanje svakog lezaja na biciklu da li je dovoljno podmazan te da li su konusi pravilno stegnuti, centriranje kotaca pod obavezno, podesavanje kocnica i brzina, provjeravanje serijskog broja te svaki bicikl dobije broj mehanicara koji ga je slagao. Ovako detaljno nisam ni svoj bicikl provjeravao kakvu torturu prolazi doslovno svaki bicikl. Objasnjenje je poprilicno jednostavno, puno je jeftinije slagati bicikl pola sata duze nego da se vrati pod garancijom nazad u servis sa vjerojatno potrganim nekim dijelom ukoliko nesto nije bilo pravilno stegnuto. Svaka im cast za ovako cjepidlacenje i siguran sam da su bilo kakve reklamacije svedene na minimum…

Da ne bi sve bilo dosadno slaganje bicikala ubacuje se trening negdje oko polovice radnog vremena gdje su nas ucili kako se podesavaju high end bicikli (od cca 2000$ pa na vise) i to uglavnom cestovni i triatlon bicikli, od polozaja volana, sjedala, aero barova pa do principa motanja gripova na volan. Kod takvih bicikala se sve naplacuje poprilicno puno no kvaliteta mora postojati i kupac ne smije ni u jednom trenu pomisliti da je nesto platio previse, a dobio premalo. Jos jedan plus vise…

Nakon radnog dana koji traje do 18h ajmo laganica doma, klopanje, tusiranje i na spavanje jer sutra je novi dan (i nova lova u djepu).. ;-)

0 komentari:

Objavi komentar