Home sweet home

Nakon 11 mjeseci zivota u Kanadi doslo je vrijeme za povratak kuci. Ukazala mi se prilika za zaposlenje u rodnom mjestu tako da sam odlucio malo skratiti boravak u Kanadi i pojaviti se kuci mjesec dana ranije nego sam planirao. Sam povratak je bio iznenadjenje za vecinu poznanika. 

I tako na sam Bozic ukrcavam se na avion u edmontonskoj zracnoj luci te krecem na 19-satni put kuci. Letim do Toronta gdje presjedam na avion za Istanbul te odande na treci avion koji leti do Zagreba. Sam put je protekao u najboljem redu i cak iznenadjujuce brzo. Za usporedbu sa dolaskom u Kanadu ovdje sam uspio prespavati veci dio puta. 

Dolazak kuci je bio stvarno lijep osjecaj.


I na kraju mog boravka u Kanadi zelio bih podijeliti sa svima koji citaju ovaj blog moj osobni dojam o Kanadi. To je mjesto neogranicenih mogucnosti gdje jedina stvar koja se meni osobno nije svidjela je zima. Jednostavno traje predugo za moje pojmove gdje ne mogu uzivati u voznjama biciklom koje su mi dosta bitna stavka u zivotu. Sve ostalo je cista pozitiva i svima bi preporucio ako mogu da dodju bez ikakvih briga da nece naci posao. Pruzite si tu priliku i probajte promjeniti zivot. Sa ovim iskustvom bih se bez problema vratio tamo ako zivotne prilike stisnu remen...

0 komentari:

Objavi komentar