20.02.2014 cetvrtak

Moj prvi radni dan u Kanadi :-D

“United Cycle”

Tzv. orientation day. Nakon dolaska u novu kompaniju trebao sam proci orientation day gdje cu upoznati povijest kompanije, ljude i funkcije koje obavljaju, obilazak zgrade i predstavljanje svakog odjela posebno, sigurnosne upute i jos mnogo toga.

I ima toga mnogo. Potrajalo je od 10 do 16h. Asistentica za ljudske resurse se stvarno potrudila i uputila me u sve sto sam naveo prije. Ljudi u trgovini ima stvarno puno. Asistentica je spomenula brojku oko 300 ljudi. Trgovina zastupa 34 sporta i ima doslovno sve sto pozelite od svakog od tih sportova. Naravno da se nisam mogao odljepiti od biciklistickog odjela. Porazgovarao sa nekoliko djelatnika i ljudi su stvarno ljubazni i susretljivi. Sa svakim sam se napricao kao da se znamo 100 godina i svi imaju duboko postovanje prema imigrantima i tome sto su se odlucili na takav veliki korak i doci u Kanadu. Odmah sam upoznao i voditelja biciklistickog teama United Cycle i dogovorio pokoju voznjicu :-P

Sve u svemu pocinjem od iduceg tjedna sa pola radnog vremena cisto da me glavni mehanicar uputi u sve stavke moga posla i nakon toga ako se pokazem ok i sposoban ide full time radno mjesto sa svim beneficijama kako to i biva. Takva je procedura posto sam “new guy”. Jos uvijek mi je sve to poprilicno nevjerojatno.

Danas sam zaduzio i radnu majicu United Cycle, ormaric za stvari, narucio znacku sa imenom te odradio skeniranje dlana za ulazak u firmu (da dobro ste procitali, u trgovinu se identificiras svojim ID brojem i otiskom dlana). Tako da nema kemijanja i otkucavanja tudjih radnih sati. Sve se odvija preko racunala i automatski kad se odjavim iz firme na webu imam saldo koliko sam taj dan zaradio. Provjerim kad dodjem kuci da li je sve ok sa radnim satima i ukoliko nesto ne stima odmah reagiras da se ispravi.

Dolaskom u firmu i postankom zaposlenika automatski se dobiva i jeftinija radnicka mjesecna karta za bus i vlak i jos hrpa pogodnosti kao popusti u trgovini i partnerskim trgovinama i slicno. Jako lijepa gesta od njih, a koju nisam niti morao traziti nego mi je odmah ponudjena.

Posto su za ovaj vikend najavili -35 stupnjeva dobro ce mi doci jos koji dan ljencarenja i onda krece akcija… i poslovna i biciklisticka :-P


0 komentari:

Objavi komentar