18.05.2014 nedjelja – Whitemud Creek Ravine

Danasnji dan je zbilja bio luuuuuddd… Domaci decki (kolege iz firme) su me pozvali na voznju i da mi malo pokazu kako ima dobrih staza za voznju i usred grada.. naravno da su se odlucili zapapriti mi dan.. Tereni su preludi i ne mogu vjerovati da se nalazimo usred grada.. Beskrajne sume prepune brda i dolina, potoka i rijeka.. stvarno fenomenalno. Ono sto me jos vise iznenadilo je kolicina ljudi koju smo sretali. Sve staze su prepune biciklista, planinara ili izletnika. Svi iskoristavaju lijepo vrijeme..

No dan nije mogao proci bez defekta.. cca 12km od kuce kolega je doslovno zdrobio zadnju glavcinu na usponu.. doduse odvozio je sve uspone na kojima smo nas dva gurali tako da nije ni cudo. Vjerojatno je prejak za taj bicikl jer je ovo vec treca glavcina u 6 mj. na tom biciklu. :D

Uspjeli smo umoriti i psa kojeg je vlasnik morao nositi na ledjima kuci :P

Tko zna sto su mi spremili za sutrasnju voznju posto je neradni dan :D










0 komentari:

Objavi komentar