17.02.2014 ponedjeljak

Jucer sam se preselio u kucu gdje za cimere imam mladi bracni par sa dvoje djece i jos jednog decka mojih godina. Ekipa je predobra i stvarno mi odgovara drustvo. Mislim da cemo se odlicno slagati. Ovo je nastavak mojih dobrih iskustava u i o Kanadi. Jucerasnji dan je proletio uz rostilj i jos dvije obitelji koje su nam dosle u goste.

Danas je naime Family Day i ujedno i neradni dan u Kanadi pa su me cimeri odlucili odvesti u najveci trgovacki centar u Kanadi, West Edmonton Mall. Trgovacki centar je velicine 104 nogometna igralista i 24 godine je drzao rekord u Guinnesovoj knjizi rekorda za najveci trgovacki centar u svijetu. Ima preko 800 trgovina, 10 zabavnih parkova, 2 hotela, preko 100 restorana itd. Nesto meni dosad nevidjeno i nezamislivo. Imam feeling da ga je nemoguce obici za jedan dan. U svakom dijelu centra nalazi se neka atrakcija, teren za hokej, vodeni park, gusarski brod u punoj velicini, show sa tuljanima…. Ne moram niti pricati koliko ga ljudi posjeti u danu. Guzva na svakom koraku. Sve u svemu jako lijepo proveden dan.

Uz to prosetao sam malo i sredistem grada, Downtownom, pa evo nekoliko slika “malih” zgrada u Downtownu te West Edmonton Malla…























0 komentari:

Objavi komentar