05.12.2014 Edmonton u snijegu

Stigla je zima... nekoliko mjeseci ljeta proletilo je u trenu.. nisam se ni okrenio i evo ponovno snijega. Ljeto samo po sebi je bilo stvarno zanimljivo i prepuno dogadjanja tako da se nisam niti sjetio pisati nesto. No kako zima ne dozvoljava puno boravka vani konacno sam se odlucio na malo piskaranja.

Odakle krenuti.. ne znam ni sam kako sam mogao propustiti izvjestiti o svjetskom finalu Triathlona koji se desava u gradu Edmontonu. Kao i na svim takvim desavanjima United Cycle je bio pokrovitelj te smo, mi, mehanicari bili podrska cijelom dogadjaju. Tisuce natjecatelja i nekoliko stotina tisuca gledatelja.. Pohvale za organizaciju su stizale sa svih strana.. 




Nakon toga uslijedila je humanitarna biciklijada u Hintonu. Ponovno jedna od avantura koje necu zaboraviti do kraja zivota.. Ljudi su bili fenomenalni i ugostili nas stvarno savrseno. Nakon radnog dopodneva uslijedila je voznja po okolici koja je oduzimala dah. Planine u Kanadi su nesto prelijepo...











Nakon ovih lijepih prizora dolaze oni manje lijepi.. a to je snijeg koji ce se vjerojatno zadrzati iducih 5-6 mjeseci.. u zadnjih mjesec dana nazalost sam sjeo na bicikl svega dva puta jer jednostavno je prehladno za voznju i zato zelim sto prije pobjeci odavdje u toplije krajeve :D














1 komentar:

  1. Ivane, zao mi te je vidjeti da odlazis, a opet znam da ides tamo gdje pripadas. Imao si zanimljivu godinu i jako dobro si se snasao. Svima pricam o tebi kao o pozitivnom primjeru imigranta, koji se jako dobro snasao u novoj i nepoznatoj sredini, hladne Kanade.

    Bilo mi je drago upoznati te... zelim ti sretan put i da se javis koji puta iz naseg kraja! Ako se ikada ponovno odlucis doci ovdje, javi se pa cemo ti pomoci koliko je u nasoj moci!
    SRETNO!
    Vera i Zdenko Kahlina

    OdgovoriIzbriši