12.02.2014. srijeda

Vazan dan. Danas obavljam jos dva intervjua. Prvo odlazim u Klondike gdje dobivam zadatak da slozim novi bic kao provjeru da li znam raditi. Odradjujem posao sa smijeskom na licu i usput se zezam sa glavnim mehanicarem koji je legenda nad legendama dok slaze svog “fattya”. Nakon sto sam slozio bic bez problema obavljam razgovor sa Jeffom i covjek ponovno ne skriva svoje odusevljenje. Misli da cemo se bez problema slagati. Ponovno cista pozitiva i optimizam.

Ajmo malo vozikanja busom na drugi kraj grada prema United Cycle-u. Prvo rucak u obliznjoj pizzeriji i velika casa Coca Cole pa onda punog stomaka mogu bezbrizno na razgovor. Stizem u trgovinu i trebam pricekati par minuta da manager dodje pa nabrzaka bacam pogled po trgovini. U zivotu nisam vidio toliko veliku trgovinu sa sportskom opremom. Nesto neopisivo. Sjedam u kafeteriju i cekam managera. Ubrzo stizu John i Jeff te me vode do svojeg ureda. Tamo ceka ljubazna i ljupka Danielle te pocinjemo pricu. Ukratko odusevljeni su i na mojoj prijedlog silazimo u assembly box gdje uzimam kutiju sa novim biciklom i bacam se na posao. Naravno slazem bic bez ikakvih problema i bez ikakve pomoci Jeffa koji je samo pratio sto radim. Obavio sve kako treba te Jeff odlazi popricati sa Johnom, a ja nestrpljivo cupkam pored slozenog bicikla. Zovu me u ured. Dolazim tamo i John pocinje sa Congratulation, I can offer You a job. Ma to majstore…. o tome sam sanjao. Najveca trgovina bicikala u ovom kraju i upadam u nju. Naravno bez razmisljanja prihvacam ponudu. Jos smo si zahvalili nekoliko puta na vremenu koje smo potrosili te me Jeff vodi malo razgledati ponudu bicikala. Skoro sam pao u nesvijest te jedva zatvorio usta da mi sline ne pocnu curiti. Tamo je bilo barem 50 dream bajkova o kojima sam mogao samo sanjati, a kamoli ih uzivo vidjeti i dotaknuti. Stvarno odlican zavrsetak radnog dana. U 4 dana sam dobio zeljeni posao. Odlazim kuci nazdraviti sa svojim domacinom te si dajem dva-tri dana slobodno jer tek iduci tjedan dolazim na posao u United Cycle. U medjuvremenu trebam organizirati preseljenje u kucu sa nekoliko cimera. No o tome za vikend.






0 komentari:

Objavi komentar