11.05.2014 nedjelja – River valley, Edmonton

Svakodnevna rutina, ranojutarnji odlasci na posao, kasnovecernji dolasci kuci, udaranje po prekovremenim satima kad kod se moze… nista previse zanimljivo za citatelje :D

No jucerasnji dan je razbio tu monotoniju.. posto je konacno malo zatoplilo odlucio sam istraziti dolinu rijeke Saskatchewan koja se proteze kroz cijeli grad.. Sa jedne i druge strane rijeke napravljene su asfaltirane biciklisticke staze u duzini 103km, a samo su dio velike staze od 235km (izvor: Wikipedia). No nije mi bio cilj vozikati se po asfaltu nego sam nabacio siroke gume sa ripnama i krenio u potragu za offroad puteljcima..

Ostao sam ugodno iznenadjen da je iz sredista grada doslovno sa ulice napravljen prilaz rijeci strmim stepenicama pored kojih je i biciklisticki put i gdje pocinje zabava.. napravio sam preko 30km iskljucivo utabanim zemljanim putevima kroz sumarke i sume uzivajuci u danu i voznji kakvu nisam dozivio zadnjih 6 mjeseci.. Stvarno mi je ovo uljepsalo i dan i boravak u Edmontonu..












0 komentari:

Objavi komentar