07.02.2014. petak

Dosao je i taj dan. Brzinska jutarnja kavica i oprostaj sa najblizim prijateljima te odlazim kuci pokupiti stvari. Nakon sto sam sve jos jednom pregledao i utrpao u auto odlazim kod roditelja na rucak te se spremam za pokret prema aerodromu. Roditelji i sestra u pratnji voze me na aerodrom Pleso gdje u 20.15h imam let za London. Sve mi je ovo jos novo jer nisam nikad letio avionom. Svi me pitaju da li sam nervozan no naprotiv znatizeljan sam. Malo smo uranili pa ispijamo kavu na aerodromu te cekam otvaranje check-ina. Nakon check-ina nisam zelio da emocije izadju na vidjelo te se brzo oprastam sa svojima i odlazim kroz security check. Jos jedan pozdrav na daljinu i to je to.. Nema vise nazad. Let prolazi u najbolje redu i ubrzo se nalazim u Londonu na aerodromu Gatwick. Unaprijed sam rezervirao sobu u hotelu te nakon telefonskog poziva dolazi osoblje hotela i vozi me do destinacije gdje cu prespavati. Nakon tusiranja mrtav sam se srusio u krevet i zaspao. Noc prije skoro bez spavanja je dala danak. Imam feeling da samo sto sam zaspao zvoni alarm i treba se ustati da ne zakasnim na let prema Calgaryu.


0 komentari:

Objavi komentar