03.04.2014 cetvrtak

Danasnji dan se mozda i ne bi razlikovao puno od svih ostalih radnih dana, osim sto sam pred kraj radnog vremena trebao obaviti ispit za stjecanje zvanja Bicycle Mechanic Level 1. Nisam imao pojma sto me ceka na ispitu pa mi nije bas bilo svejedno. Obradovao sam se kad sam vidio da ispitivac, a ujedno i moj sef donosi kutiju sa novim biciklom kao ispit.. Jest da je bicikl bio vrijednosti 3000 dolara i nije djecja igra za sastaviti ga i provjeriti sve pokretne dijelove no ipak je to ono sto radim svaki dan pa nisam ocekivao nikakve probleme. Tako je i bilo.. manje vise sve je bilo ok uz par sugestija sa sefove strane na cega trebam obratiti pozornost kod sklapanja bicikla tog tipa. I taman kad sam mislio da je to to, sef je pregledao bicikl i rekao da je sve ok, te donosi papire sa pismenim dijelom ispita :D WTF!!!!

Ajme pa kuda sad jos i pismeni dio.. engleski mi zbilja nije problem al ovo su sve sami strucni izrazi.. bilo je malo igranja na srecu no vecinu sam uspio odgonetnuti i rijesiti test koji se sastojao od 3 stranice A4 papira punih pitanja vezanih za servisiranje bicikala. Nejasnoce oko pojedinih izraza i recenica sam rijesio naknadnim usmenim odgovaranjem kod sefa. I nakon 3 sata ispita polozio ispit i stekao zvanje Bicycle Mechanic Level 1. Sad samo jos treba docekati papirnati dokaz i to je to.. nema ljepseg poklona za sutrasnji rodjendan! I ajmo dalje do levela 4… :-P



0 komentari:

Objavi komentar